IE og floats/z-layers
Fra : Jane

Dato : 06-07-04 20:29

Hmn af en eller anden grund vil IE ikke lade mig lave
et rundt hjørne og placere logoet ovenpå.

http://xn--bleskrog-i0a.dk/z/

Inspirationen kommer fra:
http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/popups/demo.html
http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/curvelicious/demo.html

Jeg kan leve med at IE ikke vil vise min span, men
det ser simpelthen for dumt ud at logoet står over
et bredt tomt hvidt stykke før resten af siden
begynder. Min kærlighed til IE kan ligge på et
meget lille sted i dag.

Er der en nem måde at få IE til at adlyde på og
vise mig det runde hjørne?

Jeg gider ikke bruge et hav af tid på (lige nu) at
få alting til også at virke i IE, men alternativt
kan jeg sørge for at lige præcis IE ikke ser mine
bue-giffer, så der i det mindste ikke er et tomt
stykke i toppen af min side?

På et senere tidspunkt vil jeg lave menuen i bunden
fast, men tanken om IE bøvlet afskrækker mig pt.
Der er også noget med Firefox som insisterer på at
bringe mit billede i bunden af siden.

Jane
--
æbleskrog.dk