Tabel
Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-06-04 15:03

Hej derude...

Jeg skal bruge en tabel, men jeg er røget ind i det problem, at
jeg ikke ved hvordan man skal lave den. Den er ikke helt simpel
at lave, selvom den ikke indeholder så mange celler. I stedet for
at beskrive hvordan den skal se ud, så har jeg prøvet at tegne
den, så I nemmere kan se den. Her:
http://www.webweaver.dk/billeder/tabel.gif

Jeg håber I kan smide koden til mig, sådan så tabellen ser sådan
ud som jeg har tegnet den. Mange tak

Mvh. Lasse Jensen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Lund

Dato : 28-06-04 15:25

Lasse Jensen wrote:
> [...]
> at lave, selvom den ikke indeholder så mange celler. I stedet for
> at beskrive hvordan den skal se ud, så har jeg prøvet at tegne

Nøgleordet er "rowspan"...

> Jeg håber I kan smide koden til mig, sådan så tabellen ser sådan
> ud som jeg har tegnet den. Mange tak

Så okay da - den er ellers ikke særlig svær:

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Kasper Christensen

Dato : 28-06-04 15:27

Ahh, du var lige 1 min hurtigere end mig

Mvh

Kasper

Fra : Anders Lund

Dato : 28-06-04 15:47

Kasper Christensen wrote:

> Ahh, du var lige 1 min hurtigere end mig

Hehe, ja. Og jeg måtte endda ind og slå det op på W3.org, da jeg ikke
kunne huske hvad det hed.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-06-04 19:38

Anders Lund wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Nøgleordet er "rowspan"...

> Så okay da - den er ellers ikke særlig svær:

Jeg kender godt til rowspan. Men Jeg kunne bare ikke finde ud af
hvilken rækkefølge de forskellige celler skulle komme i. Jeg prøvede
alle mulige sammensætninger, men jeg prøvede ikke den du kom med.
Hehe.. Tak for hjælpen til alle

Fra : Kasper Christensen

Dato : 28-06-04 15:26

> Jeg håber I kan smide koden til mig, sådan så tabellen ser sådan
> ud som jeg har tegnet den. Mange tak

Værsgo

Mvh

Kasper

Fra : Jane

Dato : 28-06-04 15:27

Lasse Jensen skrev i <news:40e02511$0$23878$14726298@news.sunsite.dk>:

> Jeg håber I kan smide koden til mig, sådan så tabellen ser sådan
> ud som jeg har tegnet den. Mange tak

Jane
--
æbleskrog.dk