Opdatering
Fra : Kruger

Dato : 24-06-04 13:41

Hejsa!

Jeg har en side der viser en liste database items.

Jeg har et link der åbner et nyt vindue, hvor man så får en liste
over items man kan tilføje til den anden liste.
Når man trykker på et item bliver det tilføjet til databasen og
vinduet lukkes.

Hvordan får jeg så autoopdateret det oprindelige vindue?

skal jeg evt bruge en form for dialog box?
Nogen der har nogle forslag?

På forhånd tak!
Mvh Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 24-06-04 13:59

Kruger skrev:

> [...]
> vinduet lukkes.
>
> Hvordan får jeg så autoopdateret det oprindelige vindue?
>
> skal jeg evt bruge en form for dialog box?

Ja - lad være med at tilføje i et nyt vindue, og sørg i stedet for at
man bliver sendt til den opdaterede liste når man har tilføjet.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Kruger

Dato : 24-06-04 14:06

> Ja - lad være med at tilføje i et nyt vindue, og sørg i stedet for at
> man bliver sendt til den opdaterede liste når man har tilføjet.
>
> mvh
>
> Jesper Brunholm

I know. Men hvordan laver jeg en dialog box til et vindue?

Der bliver nød til at være et popup vindue af en slags

nogen der kan hjælpe?