Link til åbning af lokal exe fil.
Fra : Michael Levinsen

Dato : 22-06-04 18:19

Jeg har et lidt kryptisk spørgsmål som går på om man kan lave et link få sin
web side som er istand til køre en lokal exe fil. Jeg må hellere lige
begrunde mit spørgsmål så jeg ikke bliver opfattet som en der er ude på at
lave ulovlige ting så som kedelig virus.

Jeg er ved at lave en Clan side til spillet MOHAA og vil på denne side lave
en liste over de servere som vi ofte spiller på. Her ville et direkte link
jo være en rar ting, så man slap for at skrive ip adressen ned og der efter
starte spillet op.

Men kan dette overheved lade sig gøre?

Beklager hvis spørgsmålet måske falder lidt uden for gruppens område.

Mvh. Michael

Fra : Anders Lund

Dato : 22-06-04 20:05

Michael Levinsen wrote:

> [...]
> jo være en rar ting, så man slap for at skrive ip adressen ned og der efter

Ja, men ikke helt af den vej du godt vil have det. Der skal være
installeret et "plugin" på brugerens browser, som så kan starte spillet
den vej.

Jeg har lavet en hurtig google søgning, som bla. komme med denne side:
http://members.liwest.at/mb/q3plug/

Pluginet virker ifølge siden også til MOH.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Michael Levinsen

Dato : 23-06-04 23:04

"Anders Lund" <spam2004@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lavet en hurtig google søgning, som bla. komme med denne side:
> http://members.liwest.at/mb/q3plug/
>
> Pluginet virker ifølge siden også til MOH.

Hej Anders.

Tak for det hurtige svar og selvfølgelig også linket. Efter lidt tid har jeg
fået det til at virke og resultatet er blevet helt perfekt.

Så et stort tak skal der lyde her fra.

Mvh Michael

Fra : Anders Lund

Dato : 25-06-04 17:04

Michael Levinsen wrote:

> Tak for det hurtige svar og selvfølgelig også linket. Efter lidt tid har jeg
> fået det til at virke og resultatet er blevet helt perfekt.

Må man se eller er det for members only?

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Michael Levinsen

Dato : 28-06-04 14:06

> Må man se eller er det for members only?

Siden er ikke helt færdig endnu, men jeg vil i løbet af de næste par dage
ligge et link ud til den unden ris/ros gruppen. Så jeg vil da meget gerne
høre din mening også.