Centrering
Fra : Lyd

Dato : 20-06-04 00:46

Hej Gruppe

hvordan får jeg centreret min side?
Jeg er ved at konvertere mit design til divs 'n spans.

http://exclusive-designs.org/new/div.php

skulle gerne ligne
http://exclusive-designs.org/new/index.php

på forhånd tak

Mvh
Lars aka Lyd

Fra : Thomas Eisum

Dato : 20-06-04 01:50

Kan du ikke lægge det hele ind i en <table border="0">, der lige
så stor som som sidens indehold?

Så kan du nemlig bare sætte et <center> tag uden om tabellen

Håber du finder ud af det...

H. Thomas Eisum // e!Zum

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 20-06-04 08:04

Thomas Eisum skrev:

> Kan du ikke lægge det hele ind i en <table border="0">, der lige
> så stor som som sidens indehold?
>
> Så kan du nemlig bare sætte et <center> tag uden om tabellen

Det er prisværdigt at du forsøger at hjælpe med det du kan, men vil du
ikke nok lade være med at anbefale udfasede tags som <center> og
forældet teknik som at bruge tables til opsætning?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 20-06-04 08:00

Lyd skrev:

> hvordan får jeg centreret min side?
> Jeg er ved at konvertere mit design til divs 'n spans.
>
> http://exclusive-designs.org/new/div.php
>
> skulle gerne ligne
> http://exclusive-designs.org/new/index.php

Det må vist være den her du leder efter: <http://html-faq.dk/2007.asp> -
hvis du har flere problemer med den så sig bare til igen

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Lyd

Dato : 20-06-04 08:52

> Det må vist være den her du leder efter: <http://html-faq.dk/2007.asp> -
> hvis du har flere problemer med den så sig bare til igen

Lige hvad jeg manglede! Tak og fortsat god søndag

Mvh
Lars aka Lyd

Fra : inga schmidt

Dato : 20-06-04 09:35

Lyd wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej Gruppe
>
> hvordan får jeg centreret min side?
> Jeg er ved at konvertere mit design til divs 'n spans.

Kig her:

http://www.hjemmesideskolen.dk/html/flyd.asp

Mvh Inga