Hva' fa'n sker der med priserne...?!
Fra : Shsj

Dato : 11-08-04 12:13

Hej.
Hva' fa'n sker der med priserne hos de danske dykkerbutikker?! - Jeg skal
bruge et fangstnet (a'la kartoffelnet med elastiklukning), hos dykkercentret
koster et sådant "kartoffelnet" (det billigste) 165,- kr. ...det er jo helt
vildt og grænser til det latterlige!
Er der nogen af jer der kender et bedre alternativ? ...så som en god
grønthandler der importerer kartofler i gode net, eller en internetgeschæft
der opererer med rimelige priser.

Mvh.

Shsj

Fra : Svar i gruppe

Dato : 11-08-04 12:37

Jeg ved ikke om disse priser er lave nok.

Men følgende danske webbutik har net i god kvalitet til henholdsvis 90 og
140 kr.

http://www.uv-sport.dk/webstore/niveau/uvjagt.htm (underpunkt bælter, knive
ect.)

Fra : Thomas

Dato : 12-08-04 14:59

Det er nok ikke en dårlig ide at se hvad de sælger på Internettet. Jeg
kan selv anbefale www.scubastore.com

Held og lykke.
Mvh.
Thomas.

Fra : Hans_evald

Dato : 12-08-04 12:51

Hej det kan jeg ikke forstå
for jeg har lige købt et til 95,- i fuldstændig samme forretning
Tror du ikke at du bare har taget det dyreste ?
MVH
hans evald

Fra : Shsj.

Dato : 13-08-04 09:20

Hans_Evald@hotmail.com (Hans_evald) wrote in message news:<342e759e.0408120351.2f68feae@posting.google.com>...
> [...]
> for jeg har lige købt et til 95,- i fuldstændig samme forretning
> Tror du ikke at du bare har taget det dyreste ?

Hmmm... underligt, jeg sprugte manden (flink i øvrigt) om det
billigste net, og det var et til 165,- kr. (??).
Mvh.
Shsj

Fra : Arne

Dato : 12-08-04 13:10

prøv harald nyborg - se under ålenet - det virker ok - pris omkring 50-75 kr

Arne

Fra : Shsj.

Dato : 13-08-04 09:36

"Arne" <dontuse@microsoft.com> wrote in message news:<411b5e31$0$304$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> prøv harald nyborg - se under ålenet - det virker ok - pris omkring 50-75 kr
>
> Arne

Hej Arne.
Er det et net du har set på www.harald-nyborg.dk/ ? - Jeg har søgt
efter ål, net og ålenet, men jeg kan ikke finde det; har du evt. et
link der kan hjælpe mig på vej?
Mvh.
Shsj.

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 13-08-04 09:12

> [...]
> Er der nogen af jer der kender et bedre alternativ? ...så som en god
> grønthandler der importerer kartofler i gode net, eller en

Biltema har også sådanne net. De koster så lidt at det er latterligt :)

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Shsj

Dato : 14-08-04 10:34

"Michael Christoffersen" <pescatorNOT_SPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:cfht4h$1a77$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> helt
> internetgeschæft
> >
> Biltema har også sådanne net. De koster så lidt at det er latterligt :)

....En latterlig lille pris - det er jo akkurat det, jeg er ude efter .
Men, jeg kan altså ikke finde nettet på deres hjemmeside; har du set det i
forretningen eller på hjemmesiden?

Mvh.
Shsj

Fra : Per Hagen Nielsen

Dato : 19-08-04 12:17

Dykkercentret er latterligt dyre.....hold dig fra dem!!!

Fra : Shsj

Dato : 19-08-04 13:28

"Per Hagen Nielsen" <phn@rtx.dk> skrev i en meddelelse
> Dykkercentret er latterligt dyre.....hold dig fra dem!!!

Yep, det har jeg nu erfaret .
Jeg tog i øvrigt forbi Harald Nyborg, der købte jeg et billigt
"lystfiskefangstenet" og en karabin-hage(hedder den det?); jeg monterede en
nøglering på mit blybælte (til karabinhagen), og afmonterede
fangstnetstangen. Derpå "trådede" jeg nettet med en "soveposehylstersnor" og
monterede karabinhagen i snoren ... vupti - et lækkert og BILLIGT
dykkefangstnet (...og i god kvalitet).

Vh.
Shsj

Fra : Hans_evald

Dato : 23-08-04 10:07

"Per Hagen Nielsen" <phn@rtx.dk> wrote in message news:<a392e81856008a42a81bf8cab1eabff8.30775@mygate.mailgate.org>...
> Dykkercentret er latterligt dyre.....hold dig fra dem!!!

Latterlige dyre vil jeg nu ikke sige. Jeg ikke har fundet flasker
billiger end hos dykkercentret.

Angående prisen på det net så fandt jeg det selv på væggen.