Firefox: Print i A4
Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-08-04 09:35

Jeg elsker min Firefox!

Men jeg har et problem med print fra fra browseren. Jeg kører Win XP
SP1 og har en HP Laserjet 4 (driveren er fra Windows).

Når jeg vil printe vil den skrive ud i Letter, med mindre jeg hver
gang manuelt går ind og retter det til A4.

Kan man ikke, en gang for alle, få Firefox til at forstå, at jeg
ønsker at printe A4 som default?

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 07-08-04 10:26

Hans Pedersen wrote:

> Kan man ikke, en gang for alle, få Firefox til at forstå, at jeg
> ønsker at printe A4 som default?

Så vidt jeg ved er det ikke noget Firefox kontrollerer - den benytter
sig bare af den installerede printer og de indstillinger denne er sat op
med - så hvis du går ind og ændrer egenskaber for den installerede
printer burde dette være løsningen.

Mvh Tommy

Fra : Anders Lund

Dato : 07-08-04 12:37

Tommy Ipsen wrote:

> [...]
> sig bare af den installerede printer og de indstillinger denne er sat op
> med - så hvis du går ind og ændrer egenskaber for den installerede

Det var også det jeg skulle til at forslå, indtil at jeg ikke selv kunne
få den til at vælge A4 som standard. Alle steder i opsætningen for min
printer, har jeg rettet letter til A4, uden det har hjulpet.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-08-04 17:18

On Sat, 07 Aug 2004 13:37:09 +0200, Anders Lund
<anders@andersonline.dk> wrote:

>Alle steder i opsætningen for min
>printer, har jeg rettet letter til A4, uden det har hjulpet.

Lige præcis også min opdagelse, hvilket jeg nok skulle have skrevet i
mit oprindelige indlæg/spørgsmål.

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : ASKF

Dato : 24-08-04 15:52

Hans Pedersen ytrede sig i <250ah0pch8h8uaujrnjrusbj79jfh68cct@4ax.com>
med dette:

>Lige præcis også min opdagelse, hvilket jeg nok skulle have skrevet i
>mit oprindelige indlæg/spørgsmål.

Jeg har ingen problemer med min HP LaserJet 4L, som kører med Win XP Pro
USs default driver.

Jeg vil derfor tro at det er et opsætningsproblem, eller måske en fejl i
driverinstallationen. Har du prøvet at afinstallere driveren og lade Win
XP auto-installere den igen?
Allan Stig Kiilerich Frederiksen