Kan ikke længere gå ind på netbank
Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 06-08-04 21:31

Hejsa
Har de sidste 2 dage ikke kunnet gå ind på min netbank, kan se siden ca. et
halvt sekund derefter er der kun markøren tilbage, det samme problem er der
med www.q-ound.dk s hjemmeside er det mine internetindstillinger eller er
det noget med Norton Firewall at gøre eller hvad men jawa
Håber nogen kan hjælpe
hilsen René

Fra : Gevaldi

Dato : 06-08-04 21:33

René Rattenborg (3000) skriblede:
> [...]
> problem er der med www.q-ound.dk s hjemmeside er det mine
> internetindstillinger eller er det noget med Norton Firewall at gøre

Hvilken bank, for ovenstående link
virker heller ikke her hos mig, så det
kunne jo være din netbank var nede.

--
/Gevaldi

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 06-08-04 21:59

Hejsa
Det er jyske bank
Hilsen René

Fra : John

Dato : 06-08-04 22:44

"René Rattenborg (3000)" skrev i en meddelelse

> Har de sidste 2 dage ikke kunnet gå ind på min netbank, kan se siden ca.
et
> halvt sekund derefter er der kun markøren tilbage

En bette virus har måske forvildet sig ind i din puter; din Windows er
nemlig MEGET støvet, så en virus scanning og et besøg hos windowsupdate kan
måske udvirke miraklet.

Din java kan du teste her (Du skal kunne se et analog og et digital ur):
www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

MS eller Sun java kan downloades her:
http://majorgeeks.com/download3942.html

Mvh John

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 07-08-04 06:02

Hej John
Jeg har Norton System Works, Norton Antivirus og Firewall som alle er
opdateret, intet virkede har kørt norton antivirus 2 X uden held,
gik istedet ind og lavede en systemgendannelse, det virkede, men hvad der
var galt ved jeg stadig ikke
hilsen René

Fra : GiWeo

Dato : 07-08-04 07:48

Hejsa

Har du installeret det plug-in for nygelig der giver mulig for æøå
domæner ?

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk