Mozilla og download
Fra : Morten Bowman

Dato : 02-08-04 17:36

Hejsa
Hvorfor kan jeg ikke sætte hak i 'Always perform this action when handling
files of this type' ?
Irriterende at skulle vælge 'Open with default app' hver gang

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-08-04 09:36

Morten Bowman skrev:

> Hvorfor kan jeg ikke sætte hak i 'Always perform this action
> when handling files of this type' ?

Hvilken filtype?

Hvilken Mozillaversion?

Hvilket operativsystem?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-08-04 13:46

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> [...]

Jeg har samme problem

> Hvilken filtype?

fx WMA

> Hvilken Mozillaversion?

FireFox 0.9.2

> Hvilket operativsystem?

Windows XP UK

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Min bror søger et møbleret værelse i Kbh. til fremleje fra 1.september til
31.december. Han er politimand i Kbh. Er du interesseret, så skriv til mig.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-08-04 14:09

Jesper Stocholm skrev:

> fx WMA

Jeg har ikke noget problem. Prøvede lige med wma (der af sig selv
åbnede i MusicMatch). Jeg har også prøvet .ra (Real Audio) - hvor
jeg blev bedt om at vælge program og valgte standardprogrammet samt
satte hak i "brug altid dette program".

Ved næste ra-klik blev filen åbnet direkte.

> FireFox 0.9.2
> Windows XP UK

Her FireFox 0.9.1 på Windows 2000 DK
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Morten Bowman

Dato : 03-08-04 21:02

On Tue, 03 Aug 2004 10:35:30 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Hvilken filtype?

nzb

>Hvilken Mozillaversion?