Flash i Outlook Express
Fra : Cato

Dato : 06-05-01 18:29

Hei
Jeg har prøv meg på flash i Outlook Express
Først brukte jeg 3 flash filer med transaction mellom
filene men action scriptet gjorde at ikke transaction scriptet i Outlook
ikke klarte å gå fra den ene til det andre.
Men når jeg prøvde på nytt virket det.
Jeg bruker vbscript i documentet er det slik at det
ville gått bedre med java script i steden?
Resultatet kan sees her
okexpress.stationery

Begge scriptene virket, men det var avhengig av hvor rask pc mottaker har.

Cato

Fra : MTPO

Dato : 07-05-01 12:00

Hvad for en indlæg ?