Kan ikke downloade i IE
Fra : RepsaC

Dato : 29-07-04 16:29

Hej
Jeg har et problem. I min IE kan jeg ikke downloade filer. Har installeret
Netscape og der kan jeg, hvordan kan det være.
Den skriver efter jeg har valgt gemmested: Internet explore kunne ikke åbne
dette internetsted. Det anmodede sted er endten ikke tilgængeligt eller
findes ikke.
Og det skriver den ligemeget hvad jeg forsøger med.
Håber en kan hjælpe.
Mvh
Casper

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-07-04 17:03

RepsaC wrote:

> Og det skriver den ligemeget hvad jeg forsøger med.
> Håber en kan hjælpe.

Prøv at slette din midlertidige internet filer(du finder det i
indstillinger)
Jeg mener at ha' hørt, at det kunne gøre tricket.

> Mvh
> Casper

/Bjarke, som ikke bruger IE..

Fra : den ægte fotomand

Dato : 30-07-04 18:04

Slet filerne, bortset fra desktop.ini i de 4 underbiblioteker under
content.ie5 eller 6
Slet derefter index.dat i samme bibliotek, det kan kun gøres fra dos
promten. Windows vil genere en ny, når du genstarter windows.

Så skulle det fungere, det virker hos mig i win 98

Vh

Per

Fra : RepsaC

Dato : 31-07-04 10:56

Hej
Hvor finder jeg de biblioteker!!!
/Casper (Win XP)

Fra : den ægte fotomand

Dato : 31-07-04 11:08

lav en søgning på content.ie* så kommer de nok frem hvis også de findes i XP

Fra : RepsaC

Dato : 01-08-04 10:09

Har prøvet, men kan desværre ikke finde dem, så problemet må jo være noget
andet...Desværre.
/Casper

Fra : den ægte fotomand

Dato : 01-08-04 15:40

ja eller også hedder det noget andet i XP, det skal jeg ikke kunne sige. Har
du prøvet og søge på index.dat og set hvor mange der findes af dem?

--
min email virker ikke. Så det er ikke muligt at maile mig direkte
og billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : RepsaC

Dato : 01-08-04 18:40

Hej
Jag har 6 stk. index.dat filer, der ligger i forskellige bib.
/Casper

Fra : den ægte fotomand

Dato : 02-08-04 11:13

ok, og hvad hedder de biblioteker?

Fra : RepsaC

Dato : 02-08-04 18:34

hej
det er i : ducument and settings, under cookies og userdata og i windows
diret under pchealth og system 32 diret.
Hilsen Casper

Fra : den ægte fotomand

Dato : 02-08-04 19:26

hmm okay, umiddelbart vil jeg da mene det er i cookiis, men som sagt,
filerne bliver åbanbart fordelt forskelligt afhængig om det er win98 jeg har
og XP som du har

Fra : RepsaC

Dato : 04-08-04 20:34

Prøv lige at se her
C/:documents and settings/ Default users/Cookies

C/:document and settings/Default users/Lokale indstillinger/Temporary
internet filers/Content IE5

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::/Oversigt/History/IE

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::/Temp/Cookies

C/:Windows/Pchealth/Helpctr/Offline cache

::::::::::::::::::/System32/Config/Systemprofile/Cookies

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::/Lokale
indstillnger/Oversigt/HistoryIE5

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::/Temp
orary internet files/Content.IE5

sigt/HistoryIE.5/MShist012002090220020903

Fra : den ægte fotomand

Dato : 06-08-04 10:43

> C/:document and settings/Default users/Lokale indstillinger/Temporary
> internet filers/Content IE5

så er det i den du skal slette den fil, det er jeg næsten sikker på, men er
der slet ikke andre der ved noget op XP?

Findes der ikke feks 4 biblioteker under det??

Per