Browser problem- Den går ned.
Fra : TBJ3300

Dato : 27-07-04 17:08

Hejsa

Jeg har et problem med explorer browser ver.6.0, jeg kører XP.
Når der kommer en side med Popup vindue går brovseren ned med følgende info:
modname: rpcrt4.dll og ingen løsningsproblemer.
Følgende er gjort:
Virusscan OK
Windows Update OK
Check af originale .dll filer med SFC /scannow

Men nu mangler jeg gode forslag, for at løse problemet.

Hilsen
Torben

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-07-04 20:36

TBJ3300 skrev:

> Følgende er gjort:
> Virusscan OK
> Windows Update OK
> Check af originale .dll filer med SFC /scannow

O.k. - har du genstartet maskinen efter at problemet begyndte?

Har du tjekket for spyware (se fx www.spywarefri.dk)
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : TBJ3300

Dato : 28-07-04 05:09

Maskinen er genstartet masser af gange, problemet mener jeg er op stået
efter en Windows Update.
// Torben

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-07-04 09:48

TBJ3300 skrev:

> Maskinen er genstartet masser af gange,

Godt. Har du tjekket for spyware?

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : TBJ3300

Dato : 28-07-04 10:14

Der er chekket for Spyware med Ad- Aware 6.0 og dette er ok -

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-07-04 11:26

TBJ3300 skrev:

> Der er chekket for Spyware med Ad- Aware 6.0 og dette er ok -

Har du prøvet at tømme midlertidige internetfiler?

NB: Det er fint at du ikke bundciterer, men et kort citat er stadig
en god ide - det hjælper med at se sammenhængen i tråden.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : TBJ3300

Dato : 28-07-04 13:59

Midlertidege filer og cokies er slettet uden resultat.
eks. på side der lukker maskinen: www.pentair.com , den går ned når popup
vinduet med blåt vand kommer.

Fra : TBJ3300

Dato : 28-07-04 18:48

Problemt er løst jeg fjerne Yahoo og et par andre programmer.
Tak fo hjælp og deltagelse i mit problem.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-07-04 21:33

TBJ3300 skrev:

> Problemt er løst jeg fjerne Yahoo og et par andre programmer.

Herligt - tillykke med det.

> Tak fo hjælp og deltagelse i mit problem.

Velbekomme. Hvis du gerne vil have hjælp en anden gang, vil jeg
foreslå at du læser min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen