Hjemmelavet hængekøje???
Fra : Conny Nielsen

Dato : 27-07-04 13:09

Hejsa

Jeg har et kæmpe stor stykke bævernylon, det vil jeg gerne lave til en
hængekøje til mine unger...........

Er der nogen der ved, hvor der kan findes et mønster eller lignende?? Jeg
har søgt på nettet og fundet nogle billeder. Men hvor lang skal snorene
være??? Det skal være en uden pind i enden, sådan en der "falder sammen" om
dig.

MVH

Conny

Fra : SHM

Dato : 28-07-04 10:26

Hej Conny

Jeg har selv erstattet snorene i min hængekøje, så der fra ved jeg, at de
var 2x ca. 1 meter pr styk.
I min hængekøje sad de med ca. 20 cm. mellemrum.
God fornøjelse med projektet.
Vores er blevet brugt så meget, at den nu er slidt helt op og jeg skal nok i
gang med at lave en selv. Derfor vil jeg meget gerne hører hvordan dit
projekt bliver.

Hilsen
Bente

Fra : Conny Nielsen

Dato : 30-07-04 09:40

> [...]
> Vores er blevet brugt så meget, at den nu er slidt helt op og jeg skal nok
> gang med at lave en selv. Derfor vil jeg meget gerne hører hvordan dit

Perfekt lige hvad jeg skulle bruge. Tusind tak!!! Jeg skal nok vende tilbage
med hvordan det er gået. Kender desværre ikke nogen der har en, ellers kunne
jeg jo bare have målet der.

MHV
Conny