Hjælp til fejlfinding
Fra : Is

Dato : 27-07-04 00:46

Hej

Jeg har for et årstid siden eller lidt mere lavet en side hvorfra man kan
tilmelde sig til hundetræning. Det har egentligt virket godt , i hvert fald
ind til for et par måneder siden.

Jeg ville lige tjekke om det virkede, og så fik jeg en fejl meddelse :

Et objekt var ventet ...

Der er 6 felter hvor man henholdsvis skal vælge måneder og år, det er dem
det er galt med.

Link til siden http://www.dch-haslev.dk/jmail/indmeld.asp

Og det er denne datosamling () der gør fejlen
<select size="1" name="m2" onChange="DatoSamling()">

Jeg må tilstå, jeg har simpelt hen glemt hvad og hvorfor. Så jeg ville blive
meget glad for lidt hjlæp til hvad jeg skal gå efter.

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : *XxX*

Dato : 27-07-04 18:16

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> wrote in message
> Hej

<Snip>

Ingen relevans

> Jeg ville lige tjekke om det virkede, og så fik jeg en fejl meddelse :
>
> Et objekt var ventet ...

Tyder på der mangler et eller andet

> Link til siden http://www.dch-haslev.dk/jmail/indmeld.asp
>
> Og det er denne datosamling () der gør fejlen
> <select size="1" name="m2" onChange="DatoSamling()">

Når du henviser til en funktion er det altid en god ide at vise din funktion
med mindre den er for lang, så slipper man for at kigge hele din side gennem
efter den.

> Jeg må tilstå, jeg har simpelt hen glemt hvad og hvorfor. Så jeg ville
blive
> meget glad for lidt hjlæp til hvad jeg skal gå efter.

Fandt ud af at det godt kunne være svært at vise din funktion, da den ikke
findes på siden. Jeg kunne ikke se den og en søgning fandt den heller ikke

Fra : Is

Dato : 27-07-04 18:42

> Fandt ud af at det godt kunne være svært at vise din funktion, da den
> ikke findes på siden. Jeg kunne ikke se den og en søgning fandt den
> heller ikke
---

Jeg takker for dit forsøg.

Hvis det også er dig der har "sendt" tilmeldingen, så har jeg fået den !

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : *XxX*

Dato : 28-07-04 15:13

> Hvis det også er dig der har "sendt" tilmeldingen, så har jeg fået den !

Det var det ikke

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-07-04 20:27

Is skrev:

> Jeg ville lige tjekke om det virkede, og så fik jeg en fejl
> meddelse :
>
> Et objekt var ventet ...

Det er en javascriptfejl. Spørg om hjælp til den slags i
javascriptgruppen - <news:dk.edb.internet.webdesign.clientside>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Is

Dato : 27-07-04 23:11

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Det er en javascriptfejl. Spørg om hjælp til den slags i
> javascriptgruppen - <news:dk.edb.internet.webdesign.clientside>.

Tak. Jeg skulle lige til at spørge hvilken gr det hørte hjemme i.

--
Venlig hilsen
Erik Isager