Valg af underlink uden rammer......??
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 26-07-04 18:46

Jeg har tegnet en kort beskrivelse af hvorledes mit site er bygget op
længere nede. Jeg anvender Include Virtual for begge mine menuer og jeg vil
helst ikke ud at have en side for hver undermenu punkt.

Mit problem består i at når jeg trykker på en knap i Blok1 som dukker der en
undermenu frem i Blok2, og det første under-menupunkt i Blok2 skal være den
side som vises når knappen i Blok1 er trykket på..... Men hvordan får jeg
det til at huske det? Jeg vil meget nødigt anvende frames, er der andre
måde at gøre det på?

Mit site som er opstillet på denne måde:

Blok1 - Hovedmenu
| B |
| L |
| O |
| K | Indhold
| 2 |
| |
| U. |
| m |
| e |
| n |
| u |

--
Husk at fjerne "FJERN" fra min mail adresse.

Fra : Martin Jensen

Dato : 26-07-04 19:41

"Kasper Pedersen" <info@"FJERN"specdep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måde at gøre det på?
>
> Mit site som er opstillet på denne måde:

Umidelbart vil jeg mene at det er smartest at lave det i java, men kender
ikke nok til det til at vide om det er rigtigt.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-07-04 21:39

Kasper Pedersen skrev:

> [...]
> bygget op længere nede. Jeg anvender Include Virtual for begge
> mine menuer og jeg vil helst ikke ud at have en side for hver

Har du et link til din side? Jeg kan ikke helt overskue din
tegning.
--
Jens Gyldenkærne Clausen