Pascal versioner
Fra : Christian

Dato : 08-01-01 21:00

Hej igen
Jeg har set at der findes flere typer af Pascal.
Er der nogen der kender links hvor jeg kan læse om dem eller/og er der nogen
der kan fortælle mig lidt.

Fra : Claus Christiansen

Dato : 08-01-01 23:02

"Christian" <kidde1@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har set at der findes flere typer af Pascal.
> Er der nogen der kender links hvor jeg kan læse om dem eller/og er der

Du kan få lidt info på pythia.dk, om ikke andet så lidt årtal for deres
udgivelse
(Artikler|Pascal historie)

hvis du selv finder mere vil jeg være meget interesseret i et link, eller
noget lign.

Claus

--
Claus Christiansen, TeamD member <cch@unipeople.dk>

Pythia: http://www.pythia.dk
Personal: http://www.bigfoot.com/~kruc
============================================-------------------------
"Gravitation can not be held responsible for people falling in love"
A. Einstein

Fra : bg

Dato : 10-01-01 10:00

Just a kick in ->

Nu findes der også andre pascal version end dem der nævnes på din side..
F.eks pascal til amiga, palm og andre OS.

Fra : Claus Christiansen

Dato : 10-01-01 13:26

"bg" <bg@masterframe.com> wrote in message
> Just a kick in ->
>
> Nu findes der også andre pascal version end dem der nævnes på din side..
> F.eks pascal til amiga, palm og andre OS.

Helt enig, men som sagt vil jeg også gerne have flere informationer om
Pascal generelt så hvis du har nogle links, så vil jeg stadig gerne
delagtiggøres i dem.

Claus