Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Dansk sprogpakke til Firefox
Fra : Søren Christensen

Dato : 25-07-04 22:56

Så er version 1.0 af den danske sprogpakke til Mozilla Firefox 0.9.x
klar. Indtil videre kan pakken installeres herfra:
http://www.greyparrots.tuknet.dk/firefox/pack.html

Download:

http://www.greyparrots.tuknet.dk/firefox/firefox-0.9.x-da-DK-langpack.xpi

Senere vil pakken blive tilgængelig fra mozilla's server.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-07-04 23:06

Søren Christensen, du skrev:

> Så er version 1.0 af den danske sprogpakke til Mozilla Firefox 0.9.x
> klar.

Flot arbejde, tak.

--
Henrik

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-07-04 07:43

Søren Christensen skrev bl.a.:
> Så er version 1.0 af den danske sprogpakke til Mozilla Firefox
> 0.9.x klar. Indtil videre kan pakken installeres herfra:
> http://www.greyparrots.tuknet.dk/firefox/pack.html

Tak for for det store arbejde du har gjort.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Søren Christensen

Dato : 26-07-04 12:02

Lars Raaby wrote:

> Tak for for det store arbejde du har gjort.

Jeg kan ikke tage æren alene, vi er flere om arbejdet

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-07-04 10:33

"Søren Christensen" <catch22@NOSPAMtuknet.dk> skrev i en meddelelse
> Så er version 1.0 af den danske sprogpakke til Mozilla Firefox 0.9.x
> klar.

Det ser godt ud, tak
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Martin Poulsen

Dato : 26-07-04 12:09

Søren Christensen wrote:
> Så er version 1.0 af den danske sprogpakke til Mozilla Firefox 0.9.x
> klar. Indtil videre kan pakken installeres herfra:

Findes der en mailingliste eller lignende, hvor oversættelsen kan
diskuteres?

--
Martin

Fra : Søren Christensen

Dato : 26-07-04 12:29

Martin Poulsen wrote:

> Findes der en mailingliste eller lignende, hvor oversættelsen kan
> diskuteres?

Vi er ved at arbejde på noget forum til at melde fejl osv. i, men indtil
videre kan man gøre opmærksom på fejl, forslag til forbedringer osv.
gennem mail til catch22@NOSPAMtuknet.dk(fjern NOSPAM) og moz-da-dk (at)
skroeder (dot) dk.

Hilsen
Det danske Firefox team

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 27-07-04 07:18

Søren Christensen wrote:

> Så er version 1.0 af den danske sprogpakke til Mozilla Firefox 0.9.x
> klar.

Fabelagtigt - det ser rigtigt godt ud. Tak for det arbejde, som I har lagt
i det.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Min bror søger et møbleret værelse i Kbh. til fremleje fra 1.september til
31.december. Han er politimand i Kbh. Er du interesseret, så skriv til mig.

Fra : HPF

Dato : 27-07-04 09:50

> [...]
>
> http://www.greyparrots.tuknet.dk/firefox/firefox-0.9.x-da-DK-langpack.xpi
>

> Senere vil pakken blive tilgængelig fra mozilla's server.

Jeg er nybegynder med Firefox, har prøvet at klikke på førstnævnte link og
fulgt anvisningen med at genstarte, men efterfølgende
tools--options--extensions giver kun "language menu" i øverste vindue og i
nederste vindue det samme. Hvordan kommer jeg videre?
MVH
Hans Peter Folkmar

Fra : Anders Lund

Dato : 27-07-04 10:12

HPF wrote:

> [...]
> tools--options--extensions giver kun "language menu" i øverste vindue og i
> nederste vindue det samme. Hvordan kommer jeg videre?

Hvilken version af Firefox bruger du? I de nyere versioner ligger
"extensions" som et punkt i tools menuen.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : HPF

Dato : 27-07-04 10:17

> Hvilken version af Firefox bruger du? I de nyere versioner ligger
> "extensions" som et punkt i tools menuen.

version 0,8 ,jeg ser først nu at der står at pakken er til 0,9 så det er
måske derfor?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-07-04 10:31

HPF skrev:

> version 0,8 ,jeg ser først nu at der står at pakken er til 0,9
> så det er måske derfor?

Ja. Udvidelsessystemet er ændret en del fra 0.8 til 0.9.x Jeg vil
anbefale en opdatering - der er også en del forbedringer i
browseren der berettiger det.

Eneste minus ved at gå fra 0.8 til 0.9 er at standardlayoutet
(knapper, værktøjslinjer mv.) desværre ikke er helt så flot i den
nye udgave. Men man kan benytte et andet tema - jeg foretrækker
Qute <http://www.quadrone.org/projects/mozilla/browser/>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : HPF

Dato : 27-07-04 10:59

"Jens Gyldenkærne Clausen" skrev:
> [...]
> (knapper, værktøjslinjer mv.) desværre ikke er helt så flot i den
> nye udgave. Men man kan benytte et andet tema - jeg foretrækker

Efter opdatering virker det , tak for hjælpen