Indstilling af Dlink 514 router
Fra : Kim Bernhart

Dato : 25-07-04 16:42

Hej,
Jeg har installeret et trådløst netværk bestående af 1 stationær som køre
kabel og 2 bærbare som kører trådløst. Jeg er dog lidt i tvivl om
opsætningen på routeren.
Hvordan skal jeg indtaste "network key" ? Der er 4 keyfelter og hvis jeg vil
kører 128 bit skal jeg indtaste 26 karakter. Skal det gøres i alle 4 felter
? Som default er der indtastet 26 0'er.
Som jeg kan læse mig til andre steder, så findes der en key generater, men
det kan jeg ikke se på denne.
Hvordan skal det indtastet på de bærbar komputer ?
Indtil nu har jeg tastet 26 tegn/bogstaver ind under key 1. Den samme
tastekombination har jeg tastet ind på de 2 bærbare og på de bærbar har jeg
afkrydset at windows skal styre ....

Er det korrekt og er nettet/forbindelsen sikret ?
Jeg syntes ikke manualen er særlig god til at forklare, desværre.
Hilsen
Kim