Automatisk opdatere et andet frame....
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 23-07-04 12:55

Hej
Har lige lille simpelt spg.
Min hjemmeside er lavet i frames med menu i en, indhold i en anden,
nyheder en en tredje osv osv. Nu er det at jeg gerne vil have at nå jeg
komme ind på en bestemt side som vises i framen 'main' så opdateres
framen 'head' automatisk. Det er kun 'head' der skal opdateres der skal
ikke ske noget med 'main'.
Hvordan gør man?

--
Simon Moore Højer

Man lære så længe man lever
Når man ikke længere lære, lever man ikke mere.

Fra : Jonas Schmeltz Aaber~

Dato : 23-07-04 17:27

> [...]
> komme ind på en bestemt side som vises i framen 'main' så opdateres
> framen 'head' automatisk. Det er kun 'head' der skal opdateres der skal

top.frames['head'].location.reload(); burde virke

Indsæt det i et script-tag sådan:

<script>
top.frames['head'].location.reload();
</script>

eller i body-tagget:

MVH Jonas (aka Juke)

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 27-07-04 21:59

> Indsæt det i et script-tag sådan:
>
> <script>
> top.frames['head'].location.reload();
> </script>
>
> eller i body-tagget:

Kan ikke få det til at virke...har prøvet begge dele men der komme ikke
noget resultat.

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 30-07-04 00:26

> top.frames['head'].location.reload(); burde virke

> [...]

Kan ikke rigtigt få det til at virke... er der andre forslag???