Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Underlig startside
Fra : LeGoKraN

Dato : 22-07-04 14:15

Hey Alle!

Hver gang jeg genstarter min computer, så skifter min startside til noget
der slutter med cc, kan desværre ikke helt huske addressen, men har hørt at
mange har oplevet det samme. Det er vel en form for spyware.

Ad-Aware kunne ikke finde noget! :|

Mvh Mick

Nogle der har et godt svar?

Fra : Steen

Dato : 22-07-04 14:42

"LeGoKraN" <ask@me.com> wrote in

> Ad-Aware kunne ikke finde noget! :|

Spybot S&S har før fundet ting hos mig, som ad-aware ikke har kunnet finde.
Hust at opdatere programmet - og bruger du Internet Explorer, kan du få
programmet til automatisk ignorere diverse crap-sider.

http://spybot.safer-networking.de/en/index.html

--
Steen
danmark = dk

Fra : John

Dato : 22-07-04 14:55

"LeGoKraN" skrev i en meddelelse

> Hver gang jeg genstarter min computer, så skifter min startside til noget
> der slutter med cc, kan desværre ikke helt huske addressen
Det ville ellers nok ha' været en hjælp..

Jeps: http://www.download.com/spyware-center/2001-2023-0.html?tag=dir

> Ad-Aware kunne ikke finde noget!
Er den evt opdateret...?

> Nogle der har et godt svar?