en underlig tang !
Fra : Søren \(9000\)

Dato : 21-07-04 22:53

Hej

Hin kære far har været på indkøb, og er sikker på han har gjort et kup !!
Da jeg kom forbi tidligere i dag, spurgte jeg ham hvad tangen var til.

Han svarede:......."Det ved jeg ikke, men den var billig"....

han tror den er til at ta´ kroge ud af gabet på fisk, men jeg er ikke enig!
måske snarere noget med sejlmageri....

Mon nogen her kan fortælle ham ....og mig, hvad den er til....
Den er købt i en forretning der handler med marineudstyr og fiskegrej.

Se billeder på dk.binaer.

Hilsen far og søn.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-07-04 23:22

På ejendommeligvis fremsatte Søren (9000) følgende påstand:

> Mon nogen her kan fortælle ham ....og mig, hvad den er til....
> Den er købt i en forretning der handler med marineudstyr og
fiskegrej.

Det ligner mere en tang til at arbejde med smykkefremstilling. Det er
bl.a. hullerne, som giver mig den ide. Der arbejder man jo meget med
tråd i diverse tykkelser.

Claus

Fra : Kim Hansen

Dato : 22-07-04 07:38

On Wed, 21 Jul 2004 23:53:24 +0200, "Søren \(9000\)"
<topfieldFJERNDETTE@OGDETTEmail.dk> wrote:

> [...]
>
>Mon nogen her kan fortælle ham ....og mig, hvad den er til....
>Den er købt i en forretning der handler med marineudstyr og fiskegrej.

Mon ikke de tre huller er til de små blykugler man bruger til at
blybelaste med, når man meder. Og tappen ude i enden vil jeg tro er
til springringe.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-04 08:34

Det er en lystfisketang, som nævnt er tapopen ude i enden til springringe,
og "hullerne" er til split hagl, og der er højst sandsynligt også mulighed
for at klippe linen.

I kan evt. de nogle lignende tænger her:
http://www.rapala.com/products/accessories/pro_guide_tools.html

James

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 22-07-04 11:03

<james> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at klippe linen.
>
> I kan evt. de nogle lignende tænger her:

tak for det, James.....

nu ved min far hvad det er han har købt......ha ha ha

mvh.

Søren (9000)

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 22-07-04 11:06