I.E. åbner ikke alle billeder?
Fra : Dan

Dato : 19-07-04 19:55

Hejsa!

Min IE v.6,0 har det med ikke at vil åben alle billeder på hjemme sider!
Det er ikke altid samme billeder! Men kan så åbne dem ved at højer klikke og
kligge "Vis Billed"!

Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

Mvh
Dan

Fra : Anders Lund

Dato : 19-07-04 20:25

Dan wrote:
> Min IE v.6,0 har det med ikke at vil åben alle billeder på hjemme sider!
> Det er ikke altid samme billeder! Men kan så åbne dem ved at højer klikke og
> kligge "Vis Billed"!

Prøv at smutte i Funktioner -> Indsillinger og vælg at slette dine
midlertidige internet filer. Hvis det løser problemet, skal du gå ind i
indstillingerne igen og sætte størrelsen på dine mindertidige internet
filer ned.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Dan

Dato : 20-07-04 12:10

> [...]
> midlertidige internet filer. Hvis det løser problemet, skal du gå ind i
> indstillingerne igen og sætte størrelsen på dine mindertidige internet

Okay! Det er her med gjordt!
PT ser det ud til at virke okay!
Takker mange gang for svaret!

Mvh
Dan

Fra : Dan

Dato : 23-07-04 15:40

Dan wrote:

> [...]
> midlertidige internet filer. Hvis det løser problemet, skal du gå ind i
> indstillingerne igen og sætte størrelsen på dine mindertidige internet

Hej igen!

Det viser sig nu at der har desværre ikke hjulpet noget!
Nogen andre forslag hvad man kan gør ved det?

Mvh
Dan

Fra : author

Dato : 23-07-04 21:22

> Min IE v.6,0 har det med ikke at vil åben alle billeder på hjemme sider!

Prøv at tage et kig på disse links...

http://www.fjsmjs.com/IE/redx.htm
http://www.mvps.org/inetexplorer/answers.htm#jpg_gif
http://www.colba.net/~hlebo49/ieimage.htm