at kopiere en db
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 19-07-04 15:45

Hej.

Hvordan kan man via asp kopiere en database (som ligger udenfor webscope).

Hvis jeg har en database med navnet gammel.mbd der ligger i mappen log,
altså

log/gammel.mbd

og kopien skal ligges i samme mappe men med navnet ny.mbd, altså

log/ny.mbd

hvordan gør jeg så? Et link til en side der forklarer fremgangsmåden kan
sagtens bruges.

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Mickey Petersen

Dato : 19-07-04 16:26

Christian M. Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> log/ny.mbd
>
> hvordan gør jeg så? Et link til en side der forklarer fremgangsmåden kan

Med FSO:

http://b.domaindlx.com/indoscripts/fso.asp?idfso=85
- det burde virke...

Jeg ved ikke, om dette også kan bruges (samme side):
http://b.domaindlx.com/indoscripts/fso.asp?idfso=22

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mickey Petersen

Dato : 19-07-04 16:34

Mickey Petersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> http://b.domaindlx.com/indoscripts/fso.asp?idfso=85
> - det burde virke...
>
> Jeg ved ikke, om dette også kan bruges (samme side):

Artikler om FSO på dansk:
http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?mode=showchapter&chapter=29

og det du har brug for:
http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=336

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 19-07-04 20:31

"Mickey Petersen" <mcikeypetersen@mail.tele.dk> wrote in message

> Artikler om FSO på dansk:

Takker for linkene. Ser på dem og vender tilbage hvis jeg får brug for mere
hjælp