Mærkelig fejl (m. link)
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 18-07-04 14:35

Hej.

Nu har jeg siddet i en time og prøvet at se mig ud af nedenstående fejl, men
jeg kan simpelthen hen ikke finde ud af hvad problemet er. Jeg håber meget
der er nogle af jer andre der kan?

http://www.rasmusn.dk/fejl.html

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Casper Bang

Dato : 18-07-04 14:39

> [...]
men
> jeg kan simpelthen hen ikke finde ud af hvad problemet er. Jeg håber meget

Jeg tror den er her:

Fra : Casper Bang

Dato : 18-07-04 14:40

> [...]
men
> jeg kan simpelthen hen ikke finde ud af hvad problemet er. Jeg håber meget

.... =" & "rs("varenummer ...

skulle være:
.... =" & rs("varenummer ...

altså uden " før rs("")

Fra : Casper Bang

Dato : 18-07-04 14:44

> men

> Jeg tror den er her:
>
> ... =" & "rs("varenummer ...
>
> skulle være:
> ... =" & rs("varenummer ...
>
> altså uden " før rs("")

Men et godt råd til dig næste gang, er simpelt hen at dele strengen op i
bider, og derved se hvor fejlen ligger... nærmest lidt binær søgning :p