Opgavestyring?
Fra : Knud Berggreen

Dato : 06-05-01 12:08

Hej!

Er der nogen som kender et opgavestyringsprogram til OS/2?

Umiddelbart skal det kun holde styr på nogle opgaver som skal udføres på en bestemt dato.
Opgaven skal vises hvis den ikke er løst - også selv om datoen er overskredet.
En opgave må godt være tilbagevendene - ugentligt, månedligt, kvartalsvis, halvårligt og årligt.

Jeg kan ikke forestille mig at der ikke skulle findes et sådan, men hvor og hvad hedder det?

(freeware og shareware foretrækkes - jeg vil gerne kunne prøve det af i en periode før evt. køb)

/Knud

Fra : Peter Jespersen

Dato : 06-05-01 19:23

On Sun, 06 May 2001 13:08:02 +0200, Knud Berggreen wrote:

>Hej!
>
>Er der nogen som kender et opgavestyringsprogram til OS/2?

Der findes forskellige Cron ports på Hobbes (ex PMCron, kan dog
ikke sige til når en deadline er overskredet).....jeg har dog
fundet at eCSClock indeholder er ganske fremragende scheduler,
der blandt andet kan sættes til at poppe op hvis tidsgrænsen for
et job er overskredet!
Der er vist et link til den på www.ecomstation.com

Ellers prøv at søge efter schedular eller cron på
http://en.os2.org/software/softwhere/

> [...]
>
>(freeware og shareware foretrækkes - jeg vil gerne kunne prøve det af i en periode før evt. køb)

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Ye shalt not insert thy fist into the computer screen!

Fra : Steen Bondo

Dato : 06-05-01 14:38

Knud Berggreen wrote in a message to All:

KB> overskredet. En opgave må godt være tilbagevendene - ugentligt,
KB> månedligt, kvartalsvis, halvårligt og årligt.

REXX ??
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Knud Berggreen

Dato : 13-05-01 20:16

In <syljurryjbeyqbayvarqx.gcxq6e0.pminews@news.tele.dk>, on 05/06/2001
at 06:23 PM, "Peter Jespersen" <flywheel@worldonline.dk> said:

> [...]
>indeholder er ganske fremragende scheduler, der blandt andet kan sættes
>til at poppe op hvis tidsgrænsen for et job er overskredet!

Jeg har forgæves ledt efter eCSClock. Den er ikke på nævnte link eller på
nogle af de øvrige jeg har set på. Du skulle vel ikke have et link til
programmørens hjemmeside?

Jeg fandt et der hed RemindMe, som vist fungerer lidt i samme henretning,
men jeg ville jo gerne kigge på den anden.

/Knud

Fra : Allan

Dato : 13-05-01 22:17

On Sun, 13 May 2001 19:16:26, kub@mobilixnet.dk (Knud Berggreen) wrote:

> Jeg har forgæves ledt efter eCSClock.

Så må du øve dig noget mere på at lede
> Den er ikke på nævnte link eller på
> nogle af de øvrige jeg har set på.

ftp://ftp.ecomstation.com/software/ecsclock/ecsclock1005.zip

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 14-05-01 00:06

On Sun, 13 May 2001 21:16:26 +0200, Knud Berggreen wrote:

<snip>

>Jeg har forgæves ledt efter eCSClock. Den er ikke på nævnte link eller på
>nogle af de øvrige jeg har set på. Du skulle vel ikke have et link til
>programmørens hjemmeside?

Desværre....har også lige opdaget at den beta der var
tilgængelig var timebombed....
Ifølge Kim Cheung vil der ikke blive frigivet en ny, thi eCS GA
er lige om hjørnet og den vil øjensynlig blive bundlet med
her....

>Jeg fandt et der hed RemindMe, som vist fungerer lidt i samme henretning,
>men jeg ville jo gerne kigge på den anden.

> [...]

Why don't women remember to leave the seat up?

Fra : peter@krogsten.dk

Dato : 22-05-01 22:45

Knud Berggreen wrote:

> [...]
>
> (freeware og shareware foretrækkes - jeg vil gerne kunne prøve det af i en periode før evt. køb)

Ligefor. Lotus Notes.
mvh
Peter

Fra : Knud Berggreen

Dato : 23-05-01 19:15

In <3B0ADDE6.84FF79B1@krogsten.dk>, on 05/22/2001
at 10:45 PM, peter@krogsten.dk said:

>Ligefor. Lotus Notes.

Arh, det var jo ikke Ferrari-udgaven jeg efterlyste.

Men jeg har faktisk løst det med et lille program: RemindMe for OS/2 ag
Erik Wulff

/Knud