Hælp...
Fra : Andersen

Dato : 15-07-04 23:16

Hej...

Jeg er en ung (snart) mor og skal selvfølgelig have nogle bléer, hvor køber
jeg det billigeste???

Hvad med babymad??

Håber i kan hjælpe...

Mvh. Stinna

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 16-07-04 00:37

"Andersen" skrev...

> Jeg er en ung (snart) mor og skal selvfølgelig have nogle bléer, hvor
køber
> jeg det billigeste???

Aldi har et mærke af bleer, der hedder Vibelle. De er glimrende (faktisk
rigtigt gode, efter min mening) og billige. Bemærk dog at de ikke findes
i nogen "new born"-størrelse; de mindste er fra 4-9 kg.
Er du mere til "mærkevarer" på bleområdet (Pampers, Libero eller - vores
favorit - Huggies) er Føtex, Bilka, Netto og tilsvarende kæder gode
steder at være på vagt. Der er næsten altid et eller andet af de kendte
mærker på tilbud.

Derudover kan du holde øje med "Ugens tilbud" på
http://familieportalen.barneguiden.dk/ (øverst, midt på forsiden). De
laver hver uge en liste over nogle af de tilbud, der er på bleer og
børnemad. Jeg synes dog tit, jeg er stødt på tilbud, de ikke har noteret
sig, men måske har jeg bare været uheldig.

> Hvad med babymad??

Du er selv udstyret med verdens billigste babymad i verdens smarteste
beholdere... Når tiden kommer, og du skal supplere med fastere
varer, er det værd at holde øje med tilbudsaviserne - eller Barneguiden,
hvis de fortsætter med at notere ugens tilbud.

Christina

Fra : Nette

Dato : 16-07-04 07:26

"Andersen" skrev

> Jeg er en ung (snart) mor og skal selvfølgelig have nogle bléer, hvor
køber
> jeg det billigeste???

I Alta køber vi Unique, og det er absolut de billigste samt det billigste
sted, vi har kunnet opdrive dem. De fås også til nyfødte.
Men, det er slet ikke sikkert, at de billigste nødvendigvis passer til dit
kommende barn. Vi har f.eks. her til den lille nye vi fik, afprøvet tre
forskellige mærker.
Meld dig ind i div. klubber på nettet og få et par prøvepakker. Så har du
til den første uges tid hjemme, og du kan på samme måde få prøvet nogle
mærker af.

> Hvad med babymad??

Den slags er billigere at lave selv, men du får først brug for det, når dit
barn er fra 4 mdr. gammel.
Det eneste du KAN brug for tidligere er modermælkserstatning. Det billigste
vi har kunnet finde er Nan, og vel og mærke i pulverform. Det færdiglavede
er alt for dyrt.

Tillykke og held og lykke med det.

Nette

Fra : Mette Nielsen

Dato : 19-07-04 13:44

Andersen <anita.andersen@tdcadsl.land-gæt-hvilket> skrev:
>Hej...
>
>Jeg er en ung (snart) mor og skal
>selvfølgelig have nogle bléer, hvor køber
>jeg det billigeste???
>
>Hvad med babymad??
>
>Håber i kan hjælpe...
>

>Mvh. Stinna

Hej Stinna

Til at starte med købte jeg libero newborn. Derefter skiftede jeg
til Vibelle fra Aldi - de er billige og rigtig gode. Desværre kan
de ikke fås til de helt små/newborn.

Vh. Mette

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 19-07-04 14:53