Geninstallation outlook (ikke express)
Fra : Poul Thede

Dato : 15-07-04 22:22

Under geninstallation efter virus og ny windows kommer denne meddelse:
En DLL-fil til Visual Basic Script kunne ikke registreres.
Geninstaller, eller kør Regsvr32.exe vbscript.dll for selv at
installere. Der opstod en fejl under oprettelse af filen 'c:\documents
and settings\Poul Thede Jørgensen.POUL-WV4GVMEKKU\lokale
indstillinger\applikation data\microsoft\form\frmcache.dat' i
formularbiblioteket. OK

hvad skal jeg gøre, jeg har haft den afinstalleret med windows program
installation/afinstallere, og kørt regsvr32.exe vbscript.dll, hvor
meddelsen Dlregisterserver in vbscript.dll succeded, jeg har en
mistanke om at der er en oplysning i systemet der ikke blever slettet,
og derfor hele tiden peger forkert.

på forhånd tak

Poul Thede

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 23:35

Microsoft Outlook ligger i Office-pakken. Enten kan du geninstallere hele
officepakken (anbefales) - eller vælge "Special" installation, hvori du
vælger hvilke produkter du vil installere. Kør derefter Windows Update. Mon
ikke så de fejlmeddelelser du får forsvinder? Se evt. efter dll-filer her:
http://www.dll-files.com/dllindex/index.shtml

Venlig hilsen
Annie