officeXP og vis opgaverude ved start!
Fra : Saligia

Dato : 15-07-04 20:21

Hej

Jeg vil gerne have at word-xp viser opgaveruden ved start. Dette gør den
ikke selvom fluebenet er slået til nederst i opgaveruden.
Er der nogen der ved hvad der er galt og om det kan løses?

Det samme er tilfældet i frontpage, men ikke i excel og powerpoint. Her
vises opgaveruden ved start uden problemer!?

mvh Saligia

Fra : Per

Dato : 16-07-04 10:01

Saligia < spam@holmrasmussen.dANMARk > skrev følgende:

> [...]
>
> Det samme er tilfældet i frontpage, men ikke i excel og powerpoint. Her
> vises opgaveruden ved start uden problemer!?

Hej Saligia,

Iflg. det nyeste nummer af bladet Privat Computer kan du løse problemet
sådant:

1) Gå i RegEdit og find nøglen HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft
\Office\10.0\Common\General.

2) I denne nøgle findes en værdi af typen Dword med navnet
"DoNotDismissFileNewTaskPane"
Hvis denne er sat til 1 vises opgaveruden hver gang Word startes, uanset
indstillingen i menuen. Ændres værdien til 0 er det atter indstillingen
i menuen, som er afgørende.

Jeg har ikke selv prøvet trick'et, så jeg håber det virker som
beskrevet.

Per

Fra : Saligia

Dato : 16-07-04 11:43

> I denne nøgle findes en værdi af typen Dword med navnet
"DoNotDismissFileNewTaskPane"

Denne findes ikke!?

Fra : Per

Dato : 16-07-04 20:59

> "DoNotDismissFileNewTaskPane"
>
> Denne findes ikke!?

Hej Saligia,

Næe - det har du ret i ! (Vi må klage til Privat Computer )

En hurtig søgning på Google gav en del links, som omtaler problemet.

Prøv evt. dette link:

http://word.mvps.org/FAQs/Customization/ShowTaskPane.htm

Per

Fra : Saligia

Dato : 17-07-04 09:39

> En hurtig søgning på Google gav en del links, som omtaler problemet.

> [...]

Jubiiiii, det virkede. Tak for hjælpen.
.... men hvad søgte du under, jeg synes ikke at jeg kunne finde noget!

Saligia

Fra : Per

Dato : 17-07-04 10:36

Saligia < spam@holmrasmussen.dANMARk > skrev følgende:

> Jubiiiii, det virkede. Tak for hjælpen.
> ... men hvad søgte du under, jeg synes ikke at jeg kunne finde noget!
>
> Saligia

Hej Saligia,

Selv tak.

Google - grupper - søgte efter: word + taskpane

Per

Fra : Hans

Dato : 16-07-04 11:26

Saligia wrote:
> [...]
>
> Det samme er tilfældet i frontpage, men ikke i excel og powerpoint.
> Her vises opgaveruden ved start uden problemer!?

Har du Adobe Acrobat installeret?

Hans

Fra : Saligia

Dato : 16-07-04 11:39

> Har du Adobe Acrobat installeret?

Ja, jeg har!

Fra : Hans

Dato : 16-07-04 11:45

Saligia wrote:

> Ja, jeg har!

Så må du vælge om du vil bruge Acrobatfunktioner i Office eller
indholdsrude - Enten eller.

Hans

Fra : Saligia

Dato : 16-07-04 16:36

> Så må du vælge om du vil bruge Acrobatfunktioner i Office eller
> indholdsrude - Enten eller.

Hvordan fjerner jeg så Acrobatfunktioner i Office?

Saligia

Fra : Hans

Dato : 16-07-04 18:33

Saligia wrote:

> Hvordan fjerner jeg så Acrobatfunktioner i Office?

Under Vis > Værktøjslinier

Hans

Fra : Saligia

Dato : 17-07-04 09:38

"Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Under Vis > Værktøjslinier
>
> Hans

Det er åbenbart ikke problemet hos mig, da der ikke er noget med acrobat i
"Vis > Værktøjslinier". ...men nu har jeg fået løst problemet med Pers
hjælp!
....ellers tak for hjælpen!

Saligia