Traktor Tom.
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 13-07-04 06:54

Hej igen!!

Hvor kan jeg købe Traktor Tom med dansk tale.
Jeg kan kun finde den på nettet med engelsk eller svensk tale
På forhånd tak for hjælpen.

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Britta Larsen

Dato : 13-07-04 08:59

Så vidt jeg ved er den først i handelen aug. el sep. :)
Så det er derfor du ikke kan finde den endnu her hjemme med dk tale :)

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 13-07-04 09:31

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg ved er den først i handelen aug. el sep. :)
> Så det er derfor du ikke kan finde den endnu her hjemme med dk tale :)
>
> M.v.h.
>
> Britta Larsen

Ok mange tak. Troede bare at den allerede var i handlen herhjemme, men pyt
bare den kommer. Så kender jeg en der bliver glad

Fra : Britta Larsen

Dato : 13-07-04 18:34

Var så lidt :)
Jeg kender to der bliver galde :D

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 13-07-04 18:57

> Var så lidt :)
> Jeg kender to der bliver galde :D

Det gør jeg også, altså nogen der bliver glade.

Fra : Nielsen

Dato : 16-07-04 18:13

Hej Heidi,
Jeg ved ikke om du har set det, men der er her i sommerferien Traktor Tom
hver morgen på TV2 kl. 7,35 (kl. 7,20 i weekenden). Jeg optager det til
vores søn hver morgen, så nu har han sin egen dvd med Traktor Tom.
mvh
Marianne Nielsen