Program til overvågning af netværk
Fra : Sir noob

Dato : 11-07-04 22:19

Hejsa i gruppen

Jeg er på jagt efter et program til at fortælle mig hvilke programmer der
bruger x. antal Kb/s af mit bredband jeg har du meter men dette fortæller jo
kun hvor meger bånd der bliver brugt og ikke af hvilke programmer.

Håber i kan hjælpe mig med at finde et godt free ware program til dette

MVh
Sir.noob

Fra : Søren J. Madsen

Dato : 17-07-04 11:24

> [...]
jo
> kun hvor meger bånd der bliver brugt og ikke af hvilke programmer.

Du kan bruge Net limiter, hvis det er på din egen box du vil kikke.

Mvh.
Søren