links flere fra samme sted klik
Fra : Linda Holmbäck

Dato : 11-07-04 19:41

> Jeg har et frameset1 med "left" "top" "main".
> Alle links fra "left" og "top" går til "main".
> Jeg har også et andet frameset2 med "left" og "main", hvor alle
> links
> fra "left" går til "main".
> Jeg har fra framset1s-"top", lavet et link der får
> frameset2-"left" til at åbne i framset1-"left". Alt OK.
> Mit problem er at jeg vil i samme links (klik) også vil have
> frameset2s-"main" til at vise sig i frameset1s-"main".
> Kan det lade sig gøre ????

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : *XxX*

Dato : 12-07-04 11:58

onclick="top.document.frames['left'].location.href='lol1.htm';top.document.f
rames['main'].location.href='lol2.htm'"

eller noget i den stil

Fra : Linda Holmbäck

Dato : 13-07-04 00:07

*XxX* wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> onclick="top.document.frames['left'].location.href='lol1.htm';top.document.f
> rames['main'].location.href='lol2.htm'"
>
> eller noget i den stil
> Først tak for svaret.
Der virker, men kun halvt.

(<a
onclick="top.document.frames['left'].location.href='lp/hierarkiskmenu.html';top
document.frames['start'].location.href='lp/main.html'" >
"hierarkiskmenu" kommer som den skal i "left", men iike den i "start".)
Jeg får beskeden Fejl: top.dokument.frames.start.location' er nul eller et
objekt.
hvad gør jeg forkert. På forhånd Tak Linda

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-07-04 06:43

Prøv at stave det korrekt.
top.document.frames.start.location