Nyt vrag i kattgat??
Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 11-07-04 11:48

Der masten stiker op over havoverfladen

Fra : Allan Norsk

Dato : 11-07-04 12:07

"Kent Sune Mikkelsen" <kent.skurk"væk"@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:ccr5s9$1k1j$1@news.cybercity.dk...
> Der masten stiker op over havoverfladen

Lad dem nu lige finde de to savnede først - skipperen og en yngre kvinde.
De kan være gået ned med skibet! Viser det sig at der er omkomne i
forbindelse med foliset håber jeg at alle dykkere vil vise den fornødne
respekt af hensyn til de efterladte - nøjagtigt som hvis det var deres egne
familiemedlemmer der havde mistet livet.

Personligt synes jeg det er lidt tamt at dykke på helt nye vrag. Der er
ingen begroning på vragene og man kan ligeså godt gå en tur på havnen - her
er sigten oftest bedre. Måske er det som med rødvin - vragene skal lagres
lidt før de bliver rigtigt interessante

/Allan

Fra : Jens Olsen

Dato : 11-07-04 15:27

"Kent Sune Mikkelsen" <kent.skurk"væk"@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<ccr5s9$1k1j$1@news.cybercity.dk>...
> Der masten stiker op over havoverfladen

Ulykkeligvis omkom to personer.

http://www.skonnert.dk/

Og så krydser vi lige fingre for, at ingen benytter lejligheden til
noget, der kunne give det danske sportsdykkermiljø uheldig omtalt.

Jens Olsen
Københavns Dykker Club, kbhdyk.dk