Indsætte Billede (ClipArt) iWord 2003
Fra : Morten

Dato : 10-07-04 10:44

Når jeg vil indsætte Clipart (Billlede) i et Word dokument Indsæt -
Billede - Fra fil, sker der det at mappen Billeder kommer frem på skærmen,
men det jeg ønsker er at indsætte et Clipart - for at komme dertil må jeg
omkring - Lokal disk - Programmer - Microsoft Office - Clipart - Pub60Cor.
Det må kunne gøres lettere men, hvordan?
mvh
Morten

Fra : MFO

Dato : 10-07-04 12:00

Morten wrote:

> [...]
> dertil må jeg omkring - Lokal disk - Programmer - Microsoft Office -
> Clipart - Pub60Cor. Det må kunne gøres lettere men, hvordan?

Kan du ikke vælge Indsæt - Billede - Multimedieklip?

Der finder jeg mine Clipart

--
Michael

Fra : Morten

Dato : 10-07-04 12:11

> Kan du ikke vælge Indsæt - Billede - Multimedieklip?
>
> Der finder jeg mine Clipart
>
> --
> Michael

Desværre - der sker absolut ingenting når jeg vælger Multimedieklip.

Morten

Fra : MFO

Dato : 10-07-04 19:14

Morten wrote:

> Desværre - der sker absolut ingenting når jeg vælger Multimedieklip.
>
> Morten

Kommer opgaveruden Multimedieklip heller ikke frem? Så er der sikkert
en fejl, i din installation af Word.

--
Michael