Skærme
Fijala 3554
PCWorld skrev - Lynhurtige LCD-skærme på v~
Fra : Christian

Dato : 10-07-04 09:14

Hej NG,

PC World skrev tilbage i maj
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5113# at der er nye 19"
super hurtige skærme på vej med 12 millisekunder responds tid fra BenQ,
Samsung og Viewsonic.

Er der nogen her der har hørt mere om disse skærme?

- Chr

Fra : K.

Dato : 10-07-04 12:12

"Christian" <chr.steenbergDEL@orangenet.dk> wrote in message
> [...]
> Samsung og Viewsonic.
>
> Er der nogen her der har hørt mere om disse skærme?

Ja, panelerne findes,er af typen TN, og de kommer fra AUO,og er ifølge dem
der har haft fornøjelsen af at prøve dem den ultimative TFT til spil, for
dem der vil have en monitor på 17 eller 19 tommer .

http://www.auo.com/english/products/index.php?func=info&product_id=62
Skærmene er ikke helt ankommet til danmark endnu, men personligt tror jeg
ikke det varer længe før de dukker op.
BenQ FP937-D er en 19 " 12 ms.
Nec-Mitsubitshi har også en 19 " 12 ms på markedet i japan, som jeg håber
snart vil dukke op i Europa.
http://www.digit-life.com/news.html?104149

Fra : Christian

Dato : 11-07-04 07:31