Outlook 2000 og Messenger
Fra : Basil

Dato : 10-07-04 05:59

Hej.
Mit Outlook 2000 bliver ved at åbne Messenger, og logge på, når jeg går ud
af standby på min bærbare.
Jeg kan ikke finde noget sted at slå denne funktion fra.
Jeg troede ikke at Outlook 2000 og Messenger "arbejdede" sammen, men at det
var en opgave for OE ?
Kai

Fra : Basil

Dato : 10-07-04 10:39

> [...]
> Jeg kan ikke finde noget sted at slå denne funktion fra.
> Jeg troede ikke at Outlook 2000 og Messenger "arbejdede" sammen, men

Jeg - en tumpe
Det der sker er at hvis O2000 er åbent når jeg klapper låget ned, starter
det Messenger når jeg åbner computeren igen.
Det sker IKKE hvis kun OE er åbent når jeg går på stand-by.
Kai