Staroffice
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 06-05-01 00:15

Hvordan får jeg Staroffice til at åbne denne fil?
det skulde kunne lade sig gøre.

Name: Rhodo97.mdb
Type: Microsoft Access Database (application/vnd.ms-access)
Encoding: base64

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-05-01 16:23

Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk> skrev:

> Hvordan får jeg Staroffice til at åbne denne fil?

> Name: Rhodo97.mdb
> Type: Microsoft Access Database (application/vnd.ms-access)

Angiver en Access-database, men ikke noget om versionen af Access
(selv om 97 i navnet kunne indikere en A97-base). Har du tjekket
hvilke versioner af Access Staroffice kan læse?

> Encoding: base64

Angiver (sandsynligvis) at det drejer sig om en uuencoded fil - som
hvis den ikke allerede er pakket ud skal en tur gennem uudecode.

Hvis filen starter med "begin 644 Rhodo97.mdb" (tjek med en alm.
editor) - eller noget lignende - kan du køre uudecode <filnavn>.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)