GRANT LOCK TABLES => access denied
Fra : Uffe Jensen

Dato : 09-07-04 20:10

Når jeg i MySql Monitor giver kommandoen
GRANT LOCK TABLES ON *.* TO brugernavn@localhost;
får jeg "access denied".

'brugernavn' er navnet på en eksisterende bruger.

Er der nogen som har nogen anelse om, hvordan jeg får givet
brugeren lov til at lave "lock tables" ?

Hilsen Uffe.

Fra : Kim Emax

Dato : 11-07-04 16:33

Uffe Jensen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen som har nogen anelse om, hvordan jeg får givet
> brugeren lov til at lave "lock tables" ?

Bare en tanke, når du får access denied, har den bruger du er logget ind
som, rettigheder til at udføre grant? Bruger sjældent grant selv, såee...

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...

Fra : Uffe Jensen

Dato : 12-07-04 21:54

Jeg er logget ind som 'root', som burde have ret til alt.
God sommer, Uffe.