Hvor og hvordan?
Fra : Martin

Dato : 09-07-04 16:48

Hvor kan jeg få låst min Samsung E700 mobiltfl. op henne? Jeg har prøvet med
div. koder, og de virker ikke til denne her model. De. Med mindre der er
kommet noget helt nyt?

Jeg går ud fra at jeg er nødt til at ska ha´ en kabel i røven på den. Hvor
er det muligt? Jeg bor lidt syd for Herning, så det ville være en rar ting
hvis der ikke er for lang afstand.

Jeg vil have den låst op, fordi jeg gerne vil sælge den. Den er låst til TDC
nu, så hvis du er interesseret i at købe en mobilos låst til TDC, så er du
velkommen til at kontakte mig...

Venligst Martin...

Fra : Ham selv

Dato : 09-07-04 19:08

Send den til mig i Løgstør jeg garanterer for du ikke bliver skuffet, bare
spørg for dig:)

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Claus Sørensen

Dato : 10-07-04 02:28

Hej Martin.

Du kan sende din telefon ud på en lille rejse til Grenaa med fuld garanti.
Læs mere på www.unlock-experten.dk

Hilsen

Claus

Fra : Martin