Word 2000 skriver pludselig med forskellig~
Fra : Anders Sørensen

Dato : 09-07-04 01:35

Hej.

En PC som står hos mine svigerforældre, er begyndt pludselig at skrive
med en anden skriftstørrelse midt i en linie. Bedst som man skriver,
skifter den størrelse.

Hva' er der galt her?

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-07-04 22:21

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:7rpre01mgmfpa9u7jfemm2323vm7muuaqn@4ax.com...
> [...]
>
> En PC som står hos mine svigerforældre, er begyndt pludselig at skrive
> med en anden skriftstørrelse midt i en linie. Bedst som man skriver,

Er det tilfældigvis når de har brugt 7 eller 8 tallet? Så kunne det tyde på,
at de har en CTRL tast som hænger.
Genvejen til at forøge skriftstørrelsen er CTRL+8 og for at gøre den mindre
er det CTRL+7

Kurt

Fra : Anders Sørensen

Dato : 09-07-04 22:53

Den Fri, 9 Jul 2004 23:20:39 +0200, skrev "Kurt B. Andersen"
<kurtnospam@portalen.no>:

> [...]
>at de har en CTRL tast som hænger.
>Genvejen til at forøge skriftstørrelsen er CTRL+8 og for at gøre den mindre

Nej, det forekommer ved almindelig tekst.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-07-04 23:47

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:cs4ue0th3c3l2l7hn57oihg452sf03umll@4ax.com...

> Nej, det forekommer ved almindelig tekst.

Jeg har ingen ide om, hvad der er galt, men prøv at slette normal.dot.
Næste gang word startes vil den selv lave en ny med standardindstillinger -
som ikke normalt inkluderer tilfældige bogstav størrelser.

Kurt

Fra : Anders Sørensen

Dato : 13-07-04 22:36

Den Sat, 10 Jul 2004 00:47:03 +0200, skrev "Kurt B. Andersen"
<kurtnospam@portalen.no>:

>Jeg har ingen ide om, hvad der er galt, men prøv at slette normal.dot.
>Næste gang word startes vil den selv lave en ny med standardindstillinger -
>som ikke normalt inkluderer tilfældige bogstav størrelser.

Selvfølgelig, det var netop det der skulle til. Tak for hjælpen.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-07-04 00:14

Velbekomme

Kurt