Data fra C5 til Access via ODBC
Fra : Henrik

Dato : 08-07-04 21:07

Hejsa

Jeg kan godt trække data fra C5 og over i Excel og Word via ODBC.
Men når jeg prøver med Access får jeg en "Argumentet ugyldigt", Kan det
skyldes at ODBC driverne ikke virker med en Access2003 ?

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 11:15

On Thu, 8 Jul 2004 22:06:31 +0200, "Henrik" <absalon@it.dk> wrote:

>Jeg kan godt trække data fra C5 og over i Excel og Word via ODBC.
>Men når jeg prøver med Access får jeg en "Argumentet ugyldigt", Kan det
>skyldes at ODBC driverne ikke virker med en Access2003 ?

Nej. Hvis den virker på World/Excel bør den også fungere sammen med
Access. Kan du linke tabellerne?

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Henrik Absalon

Dato : 09-07-04 12:54

Jeg kan åbne c5 databasen og se de forskellige tabel navne. Men når jeg
marker et af dem og klikker på OK så kommer fejlen.

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-04 14:34

On Fri, 9 Jul 2004 13:54:12 +0200, "Henrik Absalon" <absalon@it.dk>
wrote:

>Jeg kan åbne c5 databasen og se de forskellige tabel navne. Men når jeg
>marker et af dem og klikker på OK så kommer fejlen.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Prøv evt. på en anden PC, om du der
har samme problem...slet/opret ODBC påny...jeg har selv fidlet mig
frem med andre ODBC-problemer i forbindelse med Concorde. Men lige dit
problem er ikke noget jeg genkender.

mvh /Snedker-som-holder-af-folk-der-besvarer-UNDER-det-citerede
---