Hvordan gør man det i JAVA eller PHP?
Fra : Christian Moresco

Dato : 07-07-04 13:25

Beskrivelse af min opgave.

Jeg har et visitkort med en forside og en bagside.

Først skal forsiden vises, dette skal så krølle op fra venstre mod
højre og bagsiden skal så komme frem. Herefter skal det igen krølle
fra venstre mod højre og forsiden kommer frem igen. Dette gentages en
gang til, men når bagsiden kommer frem igen skal der være nogle links
på. Der er tale om fire billeder: to x forsiden og to x bagsiden

På forhånd tak
Christian

Ps. Jeg har lavet det i MS Movie Maker, men det tager for lang tid at
downloade

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 11-07-04 20:36

Christian Moresco wrote:

> [...]
> gang til, men når bagsiden kommer frem igen skal der være nogle links
> på. Der er tale om fire billeder: to x forsiden og to x bagsiden

Du skal nok have fat i flash eller evt. en animeret gif, men det bliver
også meget tungt.

Rasmus Hansen
http://dualmono.com