Text fader ikke
Fra : Reidar Solberg

Dato : 06-07-04 20:40

Holder på med en banner der bilder og text skal fades. Bruker advanced i
effecter og dette fungerer greit i preview.
Når jeg så lager en swf-fil, fungerer fading av bildene, men texten kommer
brått frem uten å fades.

Noen som vet hva dette skyldes? (jeg kjører Flash 5.0)

- Reidar

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 06-07-04 21:51

> [...]
>brått frem uten å fades.
>
>Noen som vet hva dette skyldes? (jeg kjører Flash 5.0)

link? kan det i øvrigt passe, at du bruger dynamiske tekstfelter og
evt. har en mask over?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Reidar Solberg

Dato : 06-07-04 22:18

Takker - teksten var satt til dynamisk. Endret den til statisk, så gikk det
fint.

- Reidar