Skal bruge noget hjælp
Fra : Kim Skovsby

Dato : 06-07-04 18:54

Hej derude...

For at gøre en lang historie kort. Så skal jeg have udviklet en flashfilen
"Media gallery" som se på denne side
http://reviews.cnet.com/Sony_Cyber_Shot_DSC_T1/4505-5_7-30588497.html?subj=S
ony+Cyber+Shot+DSC-T1&part=rss&tag=MR_Search+Results

Jeg skal bruge den i to versioner (Hvis det er muligt) Den ene version skal
filmklippet impoteres i flash filmen. (Skal ikke bruges på nettet) den anden
version vil det være fedt, hvis man kunne streme igennem flashfilen. Det vil
sig... At flasfilen skal kalde på filmklippet igenne en databese (Håber i
forstår hvad jeg mener)

Er det noget der meget vanskligt at lave? eller skal jeg have en af jer
flash hajer til (Mod betaling) at hjælpe mig.

Kan godt selv noget flash, Jeg har selv lavet noget i samme stil. Se
eksempel på www.kamerahuset.dk Se produkter - Digitalkamera - Olympus -
Under katgorien "Info" klik på det grønne ikon ved Olympus C-5000 - Så
klikker du igen på flashfilen som vises til højre på sitet.

Mvh.
Kim Skovsby

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 06-07-04 21:50

> [...]
>sig... At flasfilen skal kalde på filmklippet igenne en databese (Håber i

forstår dig vist godt.. det letteste er måske nok, at du søger på
nettet efter noget a la stream+flash+avi.. mon ikke du finder det du
søger? i øvrigt er der i det nyere flash mx en skabelon til afspilning
af video..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk