Preloader, vil ikke stille videre til næst~
Fra : Birgitte Behrendt La~

Dato : 05-07-04 11:36

Hej med jer

Jeg har lavet en flash-animation, som automatisk skal linke videre til
en ny side efter afspilning. Men det driller - animationen bliver ved
med at med at køre uden at stille videre. Jeg har lagt følgende script
ind i første frame:

bytes_ialt=getBytesTotal();
bytes_loadet=getBytesLoaded();
if (bytes_ialt>=bytes_loadet &&
bytes_loaded > 0){
play();
} else {
procent=(bytes_loadet*100)/bytes_ialt;
procent=Math.round(procent);
_root.loadbar.gotoAndStop(procent);
gotoAndPlay(1);
}

Her er der naturligvis ikke defineret, hvilken side den skal linke
videre til, så i den sidste frame af preloaderen har jeg skrevet:

getUrl(./intro.html)

Der er noget galt, men hvor kan jeg ikke lige gennemskue. Er nogle som
kan hjælpe mig? Bær over med mig - det er min første preloader

Mvh
Birgitte

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 05-07-04 20:31