Finansnyt
Fra : Thomas

Dato : 04-07-04 18:35

Hejsa...

Vil lige høre om der er nogen af jer der har nogen erfaringer med
www.finansnyt.dk ? Jeg har været inde og kigge under deres performance
og den er rigtig god. Nærmest for god til at være sand. De sidste 7 år
har de haft et virkelig højt afkast. Kan det være så nemt at tjene
penge, at man bare skal følge de anbefalinger de kommer med eller er der
en hage ved det som jeg ikke umiddelbart kan se ?

Thomas Carstensen

http://www.kondomekspressen.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-07-04 20:32

Thomas wrote:

> Vil lige høre om der er nogen af jer der har nogen erfaringer med
> www.finansnyt.dk ? Jeg har været inde og kigge under deres performance
> og den er rigtig god. Nærmest for god til at være sand.

Enig, hvis deres råd vitterligt har ført til overskud i 2001 og 2002, så
er det imponerende. Der står ikke mange oplysninger om firmaet på
hjemmesiden, men Stocknet betragter dem åbenbart som troværdige:
https://www.stocknet.dk/market/showMessage.jsp?messageid=9318100&type=recommendation&message_type=0

> Kan det være så nemt at tjene
> penge, at man bare skal følge de anbefalinger de kommer med eller er der
> en hage ved det som jeg ikke umiddelbart kan se ?

Hagen må vel være, at selvom de har ramt rigtigt i foregående år, så er
det ingen garanti for, at de også rammer rigtigt fremover.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Thomas

Dato : 04-07-04 20:57

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
>

> Hagen må vel være, at selvom de har ramt rigtigt i foregående år, så er
> det ingen garanti for, at de også rammer rigtigt fremover.

Det er jo rigtig nok, og selv de bedste vil fejle på et tidspunkt. Tak
for svaret...