Gemme værdier
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 03-07-04 09:27

Hej

Jeg sidder og laver et betalingsinterface til mit site. Normalvis så kan jeg
gemme en værdi i en session, men i dette tilfælde så kan jeg ikke. Jeg har
en side der pejer ind på en side der hedder
https://betaling.wannafind.dk/proxy/p.php/http://www.brygladen.se/prove.asp
Derfra kan jeg ikke trække en sessionværdi. Hvordan for jeg en værdi fra
følgende side http://www.brygladen.se/finalout.asp over i betalingssiden ?

Klaus Egebjerg

Fra : *XxX*

Dato : 03-07-04 14:58

Kan du ikke bruge querystring??

Fra : Klaus Egebjerg - Bry~

Dato : 03-07-04 15:24

"*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan du ikke bruge querystring??

Jo jeg en jeg synes bare ikke det er så snart eftersom jeg ikke ønsker at
folk skal kunne rette i det.