onKeyDown event i et component
Fra : Marten Ølgaard

Dato : 01-07-04 10:10

I et component har jeg brug for at kunne reagere på forskellige tastetryk,
men af en eller anden grund vil nedenstående script ikke kalde funktionen
update() i myOnKeyDown-funktionen. Jeg kan derimod godt kalde den fra min
timeline.

myOnKeyDown-funktionen bliver dog kaldt - jeg har testet dette med en trace
kommando i den og det virker fint.

function TriangleClass () {
this.myListener = new Object();
this.myListener.onKeyDown = this.myOnKeyDown;
Key.addListener(this.myListener);
}

// Allow TriangleClass to inherit MovieClip properties
TriangleClass.prototype = new MovieClip();

TriangleClass.prototype.myOnKeyDown = function() {
this.update();
}

/Marten