Heldigvis faldt Jast <~0~> over tastaturet og
skrev følgende i news:40e2a039$0$23876$14726298@news.sunsite.dk:
> Carsten Holck skrev den 30-06-2004 11:25:
>
>> Heldigvis faldt Jast <~0~> over tastaturet og
>> skrev følgende i news:40e2809b$0$23880$14726298@news.sunsite.dk:
>>
>>
>>>> Hmm må snakke med TDC så..
>>>>
>>>
>>> Og det har jeg så gjort.
>>> Indenfor et par måneder kan man taksere op til 4 kr pr. minut (pt.
>>> 2.50 kr) -men stadig kun i 30 min.
>>>
>>> Det er en beslutning TDC har taget ifbm. § 6 kategori III
>>> Så der røg den idé
- medmindre en anden telefoniudbyder kommer
>>> på banen.
>>>
>>> /lukker -med mindre et lyst hoved finder på noget.
>>>
>>
>> Hvad med sådan en telefonsluse:
>> "Det er xyz-consult,
>> tast 1 for support, det koster 200.- pr påbegyndt kvarter,
>> tast 2 for henvendelser om optagelse i telefonbøger mv. det koster
>> 900.- per opkald
>> tast 9 for omstilling,
>> Nationalregistret - læg bare røret på igen!"
>>
>> Så er det vel bare at fatte regningsblokken!
>>
>
> Hehe
> Ja det var måske en mulighed.
>
> HVIS nu...
>
> Jeg har ikke så meget forstand på telefonsluser og fakturering af den
> slags. Men det kræver vel at man selv administrerer faktureringer
> etc.?
Ja, det er ikke automatisk, du skal jo bruge faktureringsinformation, men
det kan gøre det nemmere hvis systemet kan logge indkommende kald - så man
slipper for at sidde med stopuret.
> Skal telefonsluser (teknisk) ikke organiseres af en teleudbyder?
Tja, det svare vel til det som mange omstillingsanlæg kan.
> Juraen i den slags er måske lidt vel "ulden" ?
>
> Hvorfor kan sex-numre egentlig så tage 20 kr pr. minut?
> Det kan de måske heller ikke længere jvf. Telestyrelsens
> bekendtgørelse?
Aner det ikke, har aldrig brugt dem
>
> Tænkte på om man kunne lave et login på hjemmeside med en kæmpe
> disclaimer som folk skulle acceptere, hvorefter de fik et support
> tlf. nr med evt. efterfølgende dankort-træk / giro ?
Det bliver vist ret langhåret,
>
.... tænker så lige på at man også kunne lave sine produkter så gode at der
ikke var brug for support
Serviceafdelingens slogan: "Produkternes svaghed - vores styrke" :-}
--
/carsten