Hovedstaden og grejbutikker
Fra : Thomas Jeppesen

Dato : 29-06-04 01:26

Jeg er så heldig at komme en tur til hovedstaden i min ferie - i den
forbindelse undgår jeg nok ikke, at "konen" skal på strøgtur - den tid kan
passende bruges til at besøge et par grejbutikker - eller 10 (-;

Er der nogle butikker der er absolut anbefalelsesværdige? - hovedstaden må
jo rumme nogle enorme fiskegrejsmekkaer, der med lethed kan imponere en jyde
(-:

På forhånd tak..

/Thomas

Fra : Q

Dato : 29-06-04 08:29

Hunters house er absolut et besøg eller to værd.
Og så er de til at lave en god handel med )

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 29-06-04 09:43

Hej Thomas
Jeg ville købe f.eks. Fiskeavisen og læse lidt i.
Der er masser af tilbuds-annoncer fra de forskellige større grejhandlere
(alle med adresser mm.). Så kan du jo også fornemme hvilke "varer" der er
interessante at se på og hvilke priser der gælder.
Mvh
Henrik

Fra : Karsten Andersen

Dato : 29-06-04 21:27

Fra : Karsten Andersen

Dato : 29-06-04 21:32

Hej Thomas
Jeg kan se at der er en der anbefaler Hunters House. Jeg har handlet rigtig
megget hos dem. Det gør jeg aldrig mere. Jeg vil anbefale, at du handler
kontant, og ikke laver aftaler om senere modtagelse af varer og betaling. De
har tilsyneladende ikke orden i deres bogholderi, og kan af den grund finde
på at sende særdeles ubehagelige rykkere, tiltrods for at betaling er sket.
Det er min erfaring.
Mvh
Karsten

Fra : Jan

Dato : 29-06-04 23:44

Hej,

Jeg kan absolut anbefale:

Sport Dres
Frederikssundsvej 50
2400 København NV
Tlf.: 3888 4648.

Jeg har købt det meste af mit grej der, og personalet er særdeles kompetent
og hjælpsomme.
En fiskesnak og et par gode råd får man også tit med på vejen.

God ferie

Mvh Jan

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-06-04 09:46

> [...]

> jo rumme nogle enorme fiskegrejsmekkaer, der med lethed kan imponere en

Hvidovre Sport (http://www.hvidovresport.dk). Sønnike (Poul) er lettest at
handle med

--
-Jens B.

www.agnsiden.dk - Min online guide til levende agn

Fra : m:-\)

Dato : 30-06-04 11:45

jeg synes godt nok at hvidovresport er nogle klamphuggere.. kan ikke
anbefales..!! jeg har været der 2 gange.. hver gang følte jeg at jeg blev
taget ved næsen og de grinte når jeg gik ud af butikken.. kan selvfølgelig
også bare være mig der er en dårlig forretningsmand..!!

men dårlige oplevelser ved hvidovresport..!!

kan der i mod anbefale som andre.. hountershouse..

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-06-04 14:07

"m" <g@k.dk> skrev i en meddelelse news:cbu59r$9cs$1@news.net.uni-c.dk...

> jeg synes godt nok at hvidovresport er nogle klamphuggere.. kan ikke
> anbefales..!! jeg har været der 2 gange.. hver gang følte jeg at jeg blev
> taget ved næsen og de grinte når jeg gik ud af butikken..

Hvad mener du? Du må gerne uddybe?

> kan selvfølgelig
> også bare være mig der er en dårlig forretningsmand..!!

Du bliver 110% sikkert _aldrig_ snydt af Poul Riboe i Hvidovre Sport. Det er
så sikkert som amen i kirken. Men selvfølgelig er den endelige pris op til
kundens evner til at forhandle - ligesom alle andre steder i samfundet.

> men dårlige oplevelser ved hvidovresport..!!

Du må meget gerne fortælle konkret, hvori de dårlige oplevelser består. Hvis
de har behandlet dig forkert eller snydt dig eller andre, gider jeg da ikke
anbefale dem i fremtiden.

Hvem er du? Har du et navn?

Fra : m:-\)

Dato : 01-07-04 14:59

jeg hedder Martin Petersen..

Jeg har bla. været inde for at skulle købe en nano titan fluestang, den vil
ikke blive bestilt hjem før jeg købte den, hmm okay, men jeg vil jo gerne
prøve stangen inden jeg lagde 7000,.- på disken, han kendte nogle fra en
fiskeklub han måske kunne låne hvis jeg vil prøve.. fint, den er i vinkel,
men det blev aldrig aftalt nogen tid hvorpå jeg kunne prøve stangen, i
mellemtiden fik jeg et andet tilbud, væsentligt billigere( samt en
testperiode på 1 måned og handlen vil gå tilbage uden omkostninger, hvis jeg
fortrød), og vil informere ham (hvidovre sport) om at jeg ikke længere var
intersseret, han spurgte hvorfor...?? og jeg svarede at jeg fik den
billigere inkl. test, jamen det var ikke noget problem, han vil gerne sælge
den 500,- billigere også med testperiode.. men nej.. dårlig service og ingen
handel...!!! det er ca 1½ år siden, sikkert nok af ham du kalder den "gamle"

Jeg håber det er svar nok, men der er sikkert lige så mange meninger om
butikker som der er sports/lystfiskere, jeg har en kammerat der blev snydt i
Rødovre sport på roskildevej, han skulle også købe en fluestang og stangen
var sikkert ok, den blev købt til kysten, 9,6' #9 men hjulet var ikke et der
passede til det var kun til # 5-7 og kunne derfor ikke holde den mængde
linde der skulle til, linerne var heller ikke ok, han blev anbefalet en
tungere lineklasse altså #10 hvilket vil give længere kast.. hmmmm year
right.... vi fik det indtryk at enten ved de ikke en skid om fiskeri eller
også var det noget de havede liggende på lageret og bare skulle af med..!!

Fra : Mikkel

Dato : 01-07-04 17:56

Jeg kan anbefale www.janogbo.dk og www.huntershouse.dk