Vis kilde i IE - Notesblok
Fra : John

Dato : 28-06-04 23:52

Hejsa.

Indtil for få dage siden dukkede min Notesblok frem når jeg valgte "Vis
kilde" i Internet Explorer" - nu sker der ikke noget når jeg vælger "vis
kilde".

Hvad kan der være sket/hvad har jeg fået fucked up?

Mvh

John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-06-04 00:09

"John" <jk7410@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad kan der være sket/hvad har jeg fået fucked up?

Tøm cachen

det gøres sådan her
Funktioner - Internetindstillinger - Generelt - i rubrikken "Midlertidige
Internetfiler" - Slet filer

For at modvirke at problemet kommer igen
tryk på "Indstillinger" i samme rubrik som før og sæt "Tilladt brug af
diskplads" til 25 - 40 mb eller deromkring

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : John

Dato : 29-06-04 00:47

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tryk på "Indstillinger" i samme rubrik som før og sæt "Tilladt brug af
> diskplads" til 25 - 40 mb eller deromkring

Haha... Ja selvfølgelig. Den ændrede jeg forleden.

Tak for hjælpen.

Mvh

John